Dienstag, 5. Juni 2012

Alexandra Stan

Alexandra Stan

Alexandra Stan

Alexandra Stan hot

Alexandra Stan hot

Alexandra Stan
Der Balkan ist auf dem Vormarsch. Nachdem die ehemalige Miss Bukarest Paula Mitrache mit ihrem Projekt Haiducii im Jahr 2004 einen ersten Vorgeschmack lieferte und mit dem Song "Dragostea Din Tei" so ziemlich jede Sommer-Party zum Kochen brachte, stürmt mit Alexandra Stan der nächste Export-Schlager aus Rumänien die europäischen Charts.

Alexandra Stan s-a nascut la data de 10 iunie 1989 in Constanta (zodia Gemeni). A urmat studiile la Liceul Teoretic Traian din orasul in care s-a nascut si acum este studenta in anul II la Facultatea de Management Andrei Saguna. A participat la diferite concursuri pe teme muzicale cu o aparitie notabila la Festivalul de la Mamaia sectiunea interpretare. Acum 20 de ani intr-o zi de vara mama mea s-a indragostit de numele de Alexandra si asa am devenit cine sunt: Alexandra Stan. Ce va pot spune despre mine este ca sunt o fire pasionala si pasionata de artele frumoase. Muzica a fost si a ramas prima mea dragoste inca de la varsta de 3 ani cand m-am intalnit cu prima mea muza: mica sirena Ariel. Asa mi-am descoperit inclinatia spre muzica si de atunci ea a fost prezenta in ficare zi din viata mea pana cand a pus stapanire complet pe mine. Intrarea in industria muzicala am facut-o datorita baietilor de la MAAN Studio (Marcel Prodan si Andrei Nemirschi) fiind cei care au crezut cel mai mult in mine aduncandu-ma in echipa lor. Acum ei sunt cei mai buni prieteni ai mei si avem o colaborare de invidiat atat in studio cat si in afara lui. Acest site imi permite sa comunic si sa ma imprietenesc si cu voi sperand ca vom ajunge la fel de buni prieteni Stiu ca o sa va placa de mine si sper sa ne vedem cat mai curand live, pana atunci veti afla mai multe despre mine din melodiile mele viitoare, toate fiind inspirate din viata mea.

Alexandra Stan (* 10. Juni 1989 in Constanța, Kreis Constanța) ist eine rumänische Pop-Sängerin.

Alexandra Stan besuchte das Liceul Teoretic Traian in Constanța. Zurzeit studiert sie an der Fakultät für Management Andrei Șaguna. Sie nahm am Festival Mamaia in der Rubrik Interpretation teil.

Im Jahr 2009 veröffentlichte sie ihre erste Single Lollipop. Die Nachfolgesingle Mr. Saxobeat wurde Ende 2010 veröffentlicht und wurde schnell zur meistgespielten Nummer der rumänischen Radiostationen.

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen